Thursday 16 October 2014

KENANGAN PRAKTIKUM DI SK ADIN SARE


Untuk praktikum fasa 2 2014, saya telah ditempatkan di Sk Adin Sare. Sekolah ini merupakan sekolah luar bandar. Pengalaman pertama datang ke sekolah ini, perasaan saya sangat sedih dan stress kerana tidak ada sebarang line telefon di sekolah ini. Ia menyukarkan untuk berhubung dengan dunia luar... line telefon hanya terdapat di kawasan tertentu sahaja dan tidak menentu keadaannya..sekejap ada, sekejap tdk ada..mcm chipsmore...hehehe..tetapi.......setelah beberapa hari, saya jatuh hati dengan sekolah ini. Suasananya yg cukup tenang yg dikelilingi alam semulajadi yg segar dan kakitangan sekolah yg terbaik..ini yg menyebabkan saya jatuh hati dengan sk adin..selain itu dengan jumlah murid yg tidak ramai, ia amat memudahkan saya untuk mengajar..anak murid saya dari tahun 3 hanya 15 org sahaja..mana tak seronok dengan sejumlah murid yg begitu sedikit..tidak strees mengajar dan mudah untuk mengawal kelas..Alhamdulillah...
kelas tahun 3

Guru Besar Sk Adin
Cikgu Awangkok Abdullah

Pk 1 Cikgu Awangku Metosen
Pk KK Ustaz Awang Nurizal aka guru pembimbing BM
PK Hem Cikgu Selimin
abang Iskandar..Pegawai Pengurusan Murid PPM..insan yg banyak membantu sepanjang saya praktikum di Sk Adin

MALAM PERPISAHAN 

murid yang tinggal di asrama
ANTARA GURU YANG HADIR PADA MAJLIS PERPISAHAN






Jom Makan!!!!









PENYAMPAIAN CENDERAMATA SEBAGAI KENANG-KENANGAN



terima kasih Sk Adin..sampai bertemu lagi..

No comments:

Post a Comment